e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak wycofać zatwierdzoną inwentaryzację?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Inwentaryzacja, Magazyn
Aby wycofać zatwierdzoną (ze statusem Wykonana) inwentaryzację, należy:
1. Przejść do modułu Magazyn – Inwentaryzacja i wybrać z górnego menu Operacje – Zmień status.

2. W oknie Zmień status wybrać z listy rozwijanej S Sporządzanie spisów. Status ten jest tymczasowy i umożliwia dokonywanie zmian w dokumencie inwentaryzacji – formularz w takim statusie nie wpływa na stany magazynowe.

3. W oknie Zmiana statusu dokumentu wybrać Wykonaj.

Zmiana statusu widoczna będzie na liście w kolumnie S – Status.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
