Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt Sprint – Jak podłączyć dodatkowe stanowisko sprzedaży?

Program: Subiekt Sprint 2

Kategoria: Konfiguracja, Pomoc techniczna

Standardowa licencja programu Subiekt Sprint 2 obejmuje jedno stanowisko sprzedaży. Oznacza to, że jednocześnie na bazie danych może pracować jedno stanowisko. W razie konieczności pracy większej liczby stanowisk w jednoczesnym czasie konieczne jest zakupienie rozszerzenia do programu. W celu podłączenia dodatkowego stanowiska do programu Subiekt Sprint należy:

1. Sprawdzić parametry połączenia do bazy danych na stanowisku serwerowym, czyli na tym, na którym znajduje się baza danych programu. W tym celu należy uruchomić program Zarządzanie, z górnego menu programu wybrać Administracja, a z listy po lewej stronie PodmiotBaza danych. W tym miejscu należy zapisać dane połączenia, gdyż będą potrzebne do wprowadzenia ich na dodatkowym stanowisku. 


2. Na stanowisku klienckim, które będzie się łączyć do serwera, należy uruchomić program Zarządzanie i w ekranie głównym wybrać opcję Podłącz bazę.


3. W następnym kroku należy wprowadzić dane do serwera, które zostały sprawdzone w kroku 1. w następującej formie:

  • Serwer – pole nazwa serwera z kroku pierwszego
  • Użytkownik SQL – pole nazwa użytkownika z kroku pierwszego
  • Hasło – hasło do użytkownika SQL, domyślnie jest puste
  • Nazwa bazy – Nazwa bazy danych z kroku pierwszego
  • Nazwa pliku – powinna się domyślnie podpowiedzieć. W kroku pierwszym pole o nazwie Nazwa pliku startowego (bez konieczności wprowadzania rozszerzenia ".xml")
Po uzupełnieniu danych kliknąć przycisk Podłącz.



Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy​.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki