Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak poprawić błędnie wprowadzone dane towaru lub usługi?
Ostatnia modyfikacja: 11.12.2023
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Asortyment
W celu poprawy błędnie wprowadzonych danych w kartotece towarowej w programie Subiekt nexo należy:
1. Z listy modułów wybrać Kartoteki – Asortyment, zaznaczyć kartotekę, której dane zostaną zmienione i kliknąć opcję Popraw.

2. W oknie, które się wyświetli wprowadzić poprawne dane. Zmiany zapisać.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
