e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Co zrobić w przypadku komunikatu „Rozrachunek nie ma określonego domyślnego sposobu rozliczania”?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Pomoc techniczna, Rozrachunki
W przypadku, gdy podczas automatycznego rozliczania rozrachunku pojawia się komunikat „Rozrachunek nie ma określonego domyślnego sposobu rozliczania" należy:
1. Zaznaczyć rozrachunek, z którym występuje problem, następnie kliknąć górne menu Popraw.

2. Wybrać w jaki sposób ma zostać rozliczony rozrachunek. Zapisać wprowadzone zmiany i ponowić próbę rozliczenia.

W celu zmiany domyślnego sposobu rozliczania należności i zobowiązań należy:
1. W wyszukiwarce wpisać Rodzaje rozrachunków, następnie zaznaczyć Należność, bądź Zobowiązanie i kliknąć górne menu Popraw.

2. Ustawić odpowiednio parametr Rozliczanie. Zapisać wprowadzone zmiany.
UWAGA!! Należy pamiętać, że parametr nie działa wstecz i wszystkie rozrachunki powstałe przez zmianą należy poprawić ręcznie w sposób pokazany w pierwszych punktach artykułu.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
