InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Biuro nexo - Jak zbiorczo zarządzać użytkownikami klientów biura rachunkowego?

Program: Biuro nexo, Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Operacje zbiorcze

​Program Biuro nexo umożliwia zbiorcze dodawanie, aktualizowanie, usuwanie oraz anonimizowanie użytkowników na podstawie podmiotu źródłowego. Podmiotem źródłowym może być podmiot biura nexo lub podmiot wzorcowy. Aby zbiorczo zarządzać użytkownikami, należy:

1. Z listy modułów wybrać Biuro - Klienci biura i z górnego menu wybrać opcję Operacje zbiorcze.


2. W następnym kroku otworzy się kreator wykonania operacji zbiorczej. W polu Operacja zbiorcza należy wybrać Zarządzanie personelem i przejść Dalej.


3. Następnie wskazać podmiot źródłowy (biura lub wzorcowy), zaznaczyć użytkowników, którzy mają zostać przesłani do podmiotów klientów biura rachunkowego, zaznaczyć zadania do wykonania i przejść Dalej.


4. Wskazać klientów biura rachunkowego, dla których będą wykonane akcje na użytkownikach i przejść Dalej.


5. Zapoznać się z podsumowaniem i kliknąć przycisk Wykonaj.


Artykuł należy do zbioru zagadnień e-Pomocy technicznej dotyczących operacji zbiorczych w programie Biuro nexo​.​​

drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię