Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak wykonać raport kasowy?

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Dokumenty, Kasa

​​​

Dokument raportu zawiera wszystkie wykonane oraz unieważnione operacje kasowe, jakie zostały dodane na wszystkich stanowiskach należących do danej kasy (temat e-Pomocy opisujący kasy, stanowiska kasowe i obsługiwane formy płatności jest dostępny tutaj) w określonym okresie. Do raportu wcielane są zarówno gotówkowe, jak i bezgotówkowe operacje kasowe. Poszczególne operacje składają się na podsumowanie wartości (przychodów, rozchodów oraz salda końcowego) dla każdej z form płatności zarejestrowanej w kasie. Raport kasowy nie może zostać zapisany, jeżeli obejmuje on swoim zakresem czasowym operacje o statusie odłożona. Za dany okres (dla danej kasy) może istnieć w programie tylko jeden raport kasowy. Należy pamiętać o tym, że jeśli raport za dany okres został już zapisany, nie można dodawać nowych operacji kasowych w tym okresie, ani w okresie wcześniejszym. Aby utworzyć raport kasowy, należy:

1. Przejść do modułu FinanseKasa na zakładkę Raporty Kasowe i wybrać opcję Dodaj Raport kasowy.


2. Wybrać kasę, oraz okres od/do. W przypadku, gdy raport kasowy nie jest tworzony po raz pierwszy, program podpowie dzień kolejny po dacie ostatniego raportu.


3. Po wskazaniu okresu należy odświeżyć tabelę Pozycje, klikając na nazwę jednej z kolumn.


​​4. Gdy kolumny Pozycje i Podsumowanie zostaną zaczytane, kliknąć Zapisz.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki