e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak wprowadzić bilans otwarcia w programie?
Program: InsERT nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Bilans otwarcia
Bilans otwarcia – to dokument, który służy do wprowadzenia stanów kont w momencie rozpoczęcia pracy z programem lub nowego roku obrotowego – pokazuje, czym firma dysponuje i jakie ma zobowiązania na starcie.
W celu wprowadzenia bilansu otwarcia należy:
1. Przejść do modułu Księgi – Dokumenty księgowe, a następnie kliknąć Dodaj i Polecenie księgowania bilansu otwarcia.

Dodatkowo, jeżeli w systemie został założony nowy okres obrachunkowy, program pozwala na przeniesienie bilansu zamknięcia na bilans otwarcia nowego roku. W tym celu należy zapoznać się z tym artykułem.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
