Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Nie można dodać drukarki, gdyż nie ma jej na liście dostępnych urządzeń

Ostatnia modyfikacja: 27.06.2024

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Urządzenia zewnętrzne

​Jeśli Subiekt nexo nie wykrywa urządzenia zewnętrznego, należy zweryfikować czy:

  • Urządzenie zewnętrzne jest włączone

  • Jeśli jest to pierwsza konfiguracja, warto sprawdzić, czy została wykonana zgodnie z procedurą tutaj

  • Usługa InsERT serwer urządzeń zewnętrznych jest uruchomiona (od wersji 20.0.0 Subiekta nexo weryfikuje czy usługa jest uruchomiona)

  • Jeżeli urządzenie ma pracować na stanowisku klienckim, gdzie nie jest podłączone, wtedy należy skonfigurować poprawnie sieć oraz sprawdzić, czy port 8000 nie jest blokowany. Dokładny opis procedur został opisany tutaj.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki

Drogi użytkowniku

InsERT S.A. wraz ze swoimi partnerami, korzysta na swoich stronach z plików cookies (ciasteczek). Część z nich jest niezbędna dla funkcjonowania stron, a do pozostałych cookies, których wykorzystanie możesz kontrolować poprzez ustawienia, należą cookies: używane do analizy w jaki sposób korzystasz z naszej strony, umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz marketingowe, reklamowe.
Polityka prywatności >

Administratorem Twoich danych osobowych jest InsERT S.A z siedzibą przy ul. Jerzmanowskiej 2 we Wrocławiu. W ramach odwiedzania naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. Twojej aktywności oraz urządzeń użytkownika. Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, poprzez zmianę ustawień umożliwiamy Ci rezygnację z akceptowania plików cookies, które nie są niezbędne.

Ściśle niezbędne pliki cookie
Pliki cookie umożliwiające personalizację prezentowanych Ci treści oraz cookie marketingowe, reklamowe, które możesz wyłączyć