e-Pomoc techniczna
Subiekt Sprint – Jak przygotować dane wymagane do analizy w firmie InsERT?
Program: Subiekt Sprint 2
Kategoria: Pomoc techniczna
W sytuacji, gdy istnieje potrzeba, przesłania do firmy InsERT danych do analizy, należy:
1. Wyświetlić ukryte pliki i foldery w systemie Windows – poradnik jak to zrobić dostępny jest tutaj.
2. Uruchomić Ten komputer – Dysk (C:), a następnie otworzyć folder ProgramData.

3. Otworzyć folder InsERT.

4. Przejść do katalogu Subiekt Sprint.

5. Logi diagnostyczne znajdują się w trzech plikach tekstowych:
- log-serwis-fiskalizacji
- log-serwis-synchronizacji
- log-sos
UWAGA!! Logi dostępne są jedynie na komputerach, na których działają usługi fiskalizacji oraz synchronizacji.

Dodatkowo plik logu aplikacji Sprzedaż znajduje się w innej lokalizacji. W celu odnalezienia go należy:
1. Ponownie uruchomić Ten komputer – Dysk (C:), następnie przejść do folderu Użytkownicy – nazwa użytkownika – AppData.
UWAGA!! Log aplikacji Sprzedaż będzie dostępny jedynie na stanowisku sprzedażowym.

2. Przejść do katalogu Roaming – InsERT – Subiekt Sprint – Poslog. Dane diagnostyczne programu sprzedaż znajdują się w plikach poslogXX.txt, gdzie XX to liczba od 1 do 10. W zależności od potrzeby skopiować i przesłać odpowiedni plik z logami poprzez formularz kontaktowy.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
