InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

InsERT nexo - Jak dodać rachunek VAT potrzebny do obsługi podzielonej płatności (Split payment)?

Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Podzielona płatność

W celu dodania rachunku VAT należy:

1. W wyszukiwarce wpisać Rachunki bankowe, a następnie z górnego menu Dodaj wybrać Rachunek bankowy VAT.


2. W oknie wp​rowadzić dane rachunku VAT oraz w sekcji Powiązane rachunku bankowe wybrać rachunek rozliczeniowy, który będzie powiązany z rachunkiem VAT.


​Artykuł należy do zbioru tematów e-Pomocy technicznej dotyczących Podzielona płatność (Split pa​yment) w systemach InsERT nexo.​

​ ​
drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię