e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo – Jak wprowadzić element wyposażenia niekwalifikujący się jako środek trwały?
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo
Kategoria: Wyposażenie, Środki trwałe
Ewidencja wyposażenia pozwala wprowadzać i przechowywać informacje o majątku przedsiębiorstwa, którego wartość oraz okres użytkowania nie pozwalają na zakwalifikowanie go, jako środka trwałego.
Aby wprowadzić kartotekę elementu wyposażenia, należy:
1. Przejść do modułu Wyposażenie, a następnie z górnego menu Dodaj wybrać Element wyposażenia.

2. W oknie widoczne są pola odpowiedzialne za poprawne ewidencjonowanie kartoteki w programie, jak i ujęcie na wydruku ewidencji. Polami obowiązkowymi do uzupełnienia są Nazwa oraz Numer inwentarzowy.
Zmiany zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
