Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Jak dodać administratora i superadministratora do vendero?

Program: vendero

Kategoria: Konfiguracja

​W trakcie pracy na systemie vendero może zajść konieczność oddelegowania części obowiązków osobom trzecim, bądź też stworzenia konta, na którym istniała by możliwość zarządzania stroną internetową.

Aby takiego dodatkowego administratora utworzyć należałoby wpierw upewnić się, że posiada on konto na pasaz24.pl (wspomniane konto można łatwo założyć poprzez adres https://www.pasaz24.pl/Account/Register).

Dopiero po jego utworzeniu należałoby przejść do Panelu Administracyjnego vendero - Ustawienia - Administratorzy witryny.

 

 

Na liście na pewno będzie już widoczny co najmniej jeden użytkownik z najwyższymi uprawnieniami - tzw. superadministrator. Posiada on dostęp do wszystkich części strony oraz systemu administracyjnego. Nie ma też możliwości odebrania mu tych uprawnień, choć istnieje możliwość ich przepisania, co zostanie wyjaśnione poniżej.

 

Przechodząc na wspomnianą wcześniej zakładkę należy skorzystać z widocznego w prawym górnym rogu przycisku Dodaj administratora. We wspomnianym polu pojawi się prośba o podanie adresu e-mail. Podobnie jak w przypadku superadministratora adres mailowy musi być przypisany do konta na pasaz24.pl - bez takiego powiązania system nie będzie mógł powiązać danych logowania.

Po wprowadzeniu odpowiedniego adresu w kolumnie Uprawnienia pojawi się przycisk Edytuj uprawnienia (Przeglądaj uprawnienia w przypadku superadministratora). Przy skorzystaniu z niego istnieje możliwość przypisania odpowiedniego poziomu administracyjnego osobom korzystającym z Panelu Administracyjnego w programie.

W przypadku konieczności "przepisania" uprawnień superadministratora na inny adres mail konieczne jest wykonanie następujących czynności:

- dodanie do listy Administratorów witryny konta, które ma zostać nowym superadministratorem;

- nadanie wspomnianemu kontu wszystkich możliwych uprawnień;

- przesłanie pisma (lub jego skanu) do firmy Insert, pocztą lub też drogą elektroniczną (czyli przez formularz kontaktowy), wspomniane pismo powinno zawierać: dane firmy (w tym numer NIP), numer licencji programu sprzedażowego z którym powiązane jest vendero, informację o kontach mailowych "starego" oraz "nowego" superadministratora, podpis osoby odpowiedzialnej i pieczątkę firmy.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki