InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

​Subiekty 123 – Jak rozszerzyć licencję udostępnioną przez biuro rachunkowe?

Program: Subiekt 123

Kategoria: Licencje

W celu rozszerzenia licencji Subiekta 123 należy:

1. Przejść do Konta InsERT.


2. Na liście licencji odszukać usługę Subiekt 123 i kliknąć Rozszerz licencję

UWAGA!! Przejście na licencjonowanie indywidualne oznacza rezygnację z licencji udostępnionej przez biuro rachunkowe.


3. Określić Parametry aplikacji wskazując dodatkowe moduły, następnie wybrać Okres obowiązywania. W sekcji Podgląd zostanie graficznie przedstawiony okres obowiązywania licencji.


4. Wyrazić zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi i kliknąć Zamawiam i płacę. 


W systemie płatności elektronicznej PayU opłacić zamówienie.

Uwaga!! Jeżeli nie nastąpi automatyczne przekierowanie do systemu płatności elektronicznej, link do dokończenia płatności dostępny jest w szczegółach licencji Subiekta 123.

Po opłaceniu nastąpi przekierowanie do serwisu Moje konto, gdzie zostaną zaprezentowane szczegóły transakcji wraz z jej statusem.

Transakcja może przyjmować następujące statusy: Zakończona, Oczekuje na opłacenie, Anulowana.

Zakończona – płatność została zakończona i potwierdzona. Nowa licencja została aktywowana.

Oczekuje na opłacenie – płatność w trakcie realizacji lub płatność oczekuje na potwierdzenie. Korzystanie z nowej licencji będzie możliwe po potwierdzeniu płatności.

Anulowana – płatność nie zastała dokonana. Nowa licencja nie zostanie aktywowana.

Po zaksięgowaniu wpłaty, w szczegółach transakcji zostanie udostępniona opcja pobrania faktury w formacie PDF. 



drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię