InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Jak uzupełnić w vendero regulamin, politykę prywatności, procedurę reklamacyjną oraz prawo odstąpienia od umowy?

Program: vendero

Kategoria: Rozpoczęcie pracy

Przy tworzeniu nowej witryny vendero program stworzy automatycznie podstrony odpowiadające za powyższe informacje. Są one jednak puste i należy je uzupełnić wprowadzając odpowiednie dane, a następnie wstawić wspomniane informacje za pomocą zaprezentowanych poniżej przykładów.

Pierwszym etapem konfiguracji jest wskazanie które dokładnie podstrony mają odpowiadać za regulamin, politykę prywatności, procedurę reklamacyjną i prawo odstąpienia od umowy (dwie ostatnie wyświetlają się tylko przy wskazaniu sklepu internetowego). Ich zdefiniowanie jest możliwe z poziomu Panelu Administracyjnego vendero, menu Edycja treści - Strony - Przypisz regulaminy.

 

Przy wskazaniu odpowiednich podstron należy je uzupełnić, co jest możliwe do zrobienia poprzez menu Edycja treści- Edycja treści stron a następnie przejście na odpowiednią podstronę przy użyciu menu znajdującego się w prawej części modułu.

 

W odpowiadającej podstronie należałoby skorzystać z widgetu Edycja treści i wprowadzić regulamin, bądź też inną informację w pojawiającym się menu.

 

Należy pamiętać, że przy domyślnych ustawieniach skróty do powyższych informacji są też zapisywane w stopce strony tak, aby klient miał zawsze dostęp do tych, wymaganych prawnie, informacji.

Temat należy do Zbioru zagadnień e-Pomocy istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z vendero.​

drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię