e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Terminal nie łączy się poprawnie z programem. Co warto sprawdzić?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Urządzenia zewnętrzne
W sytuacji kiedy terminal nie łączy się z poprawnie z programem należy sprawdzić:
1. Każdy terminal, niezależnie od modelu urządzenia, sposobu połączenia i operatora płatności, wymaga zmiany konfiguracji po stronie dostawcy usługi płatności należy więc skontaktować się z firmą, która obsługuje płatności, zgłosić chęć połączenia terminala z Subiekt nexo i wykonać zalecone czynności; operator dokonuje zmiany po swojej stronie, a użytkownik najczęściej jest proszony o restart terminala lub wykonanie operacji z menu urządzenia.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
