e-Pomoc techniczna
InsERT nexo – Nie można podpisać deklaracji skarbowej – Problem z podpisem elektronicznym SimplySign w wersji InsERT nexo 57
Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Deklaracje skarbowe i JPK, Podpis elektroniczny
Problem z podpisem elektronicznym SimplySign – Nie można podpisać deklaracji skarbowej najczęściej wynika z nieaktualnych bibliotek dostawcy podpisu. W wielu przypadkach komponenty te nie są aktualizowane automatycznie podczas instalacji nowej wersji aplikacji służącej do składania podpisu.
Aby zweryfikować, czy opisany problem może występować również w danym środowisku, konieczne jest sprawdzenie wersji wykorzystywanych bibliotek. W tym celu należy kliknąć Prawym Przyciskiem Myszy ikonę aplikacji SimplySign Desktop znajdującą się na dolnym pasku systemu, a następnie wybrać opcję O programie.

Jeżeli wskazane biblioteki posiadają wersję rozpoczynającą się od 1.2, w InsERT nexo 57 nie będzie możliwe podpisanie deklaracji skarbowej kwalifikowanym podpisem SimplySign.

W takim przypadku należy:
1. Pobrać program do składania podpisu ze strony producenta.

2. Odinstalować poprzednią wersję aplikacji do podpisu.

3. Zainstalować wcześniej pobraną aplikację.
Uwaga! Przed uruchomieniem instalatora należy upewnić się, że aplikacja do składania podpisu oraz wszystkie programy korzystające z tego podpisu (np. Rewizor nexo) są zamknięte.
4. Po zakończeniu instalacji ponownie otworzyć okno SimplySign – O programie i sprawdzić, czy wersje bibliotek odpowiadają wartościom przedstawionym poniżej.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
