e-Pomoc techniczna
Portal HR – Jak sprawdzić status synchronizacji z serwisem?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Kadry, Laboratorium
Usługa Portal HR umożliwia sprawdzenie statusu synchronizacji poszczególnych akcji przesyłanych pomiędzy programem a serwisem. Dzięki temu można łatwo zweryfikować, czy dane zostały poprawnie przesłane. Aby to zrobić, należy:
Uruchomić moduł Komunikacja – Portal HR i przejść do zakładki Dziennik synchronizacji.

W dzienniku wyświetlane są cztery rodzaje komunikatów: Błąd, Anulowane, Aktywne oraz Wykonane. Dla pozycji ze statusem Błąd dostępne są opcje Anuluj oraz Ponów, natomiast dla pozycji Anulowane można wykonać operację Ponów.
Aby wykonać dodatkową operację na wybranym wpisie, należy zaznaczyć pozycję na liście, z górnego menu wybrać Operacje i wybrać jedną z dostępnych opcji.

Temat należy do Czym jest i jak działa usługa Portal HR?
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
