e-Pomoc techniczna
Portal HR – Jak udostępnić usługę klientowi biura?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Kadry, Laboratorium
Portal HR to aplikacja, która zapewnia pracownikom łatwy dostęp do ich danych osobowych, wypłat, wniosków urlopowych i innych potrzebnych informacji, a kadrze zarządzającej pełną kontrolę nad zachodzącymi w firmie procesami.
W celu udostępnienia usługi klientowi biura rachunkowego należy:
1. Przejść do modułu Portal HR, a następnie skorzystać z opcji Ustawienia – Zarządzanie usługą Portal HR.

2. Kliknąć Udostępnij.

3. Po wprowadzeniu adresu e-mail, na który ma zostać wysłane zaproszenie zatwierdzić przyciskiem Zaproś.
4. Zatwierdzić komunikat przyciskiem Zakończ. Artykuł e-Pomocy opisujący akceptację przesłanego zaproszenia dostępny jest tutaj.

Temat należy do Czym jest i jak działa usługa Portal HR?
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
