e-Pomoc techniczna
Portal HR – Jak udostępnić portal pracownikom?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Absencje, Kadry, Laboratorium, Umowy cywilnoprawne, Umowy o pracę, Wynagrodzenia
W aplikacji Portal HR istnieje możliwość udostępnienia dostępu pracownikom w dwóch wariantach:
-
jako użytkownik – ze wglądem we własne dane,
-
jako administrator – z możliwością zarządzania ustawieniami portalu.
Aby to zrobić, należy:
1. W prawym górnym rogu kliknąć ikonę koła zębatego ⚙️.

2. Przejść do modułu Pracownicy – Użytkownicy i wybrać przycisk Udostępnij Portal HR.

3. W wyświetlonym oknie zaznaczyć odpowiednich pracowników, ustawić poziom uprawnień, a następnie kliknąć Udostępnij. Na adres e-mail pracownika zostanie wysłane zaproszenie do korzystania z Portalu HR.

4. Po otrzymaniu wiadomości należy kliknąć Akceptuj zaproszenie lub skorzystać z linku.

5. Po przekierowaniu na stronę logowania pracownik musi zdecydować, czy:
-
zalogować się do istniejącego Konta InsERT,
-
utworzyć nowe konto.

6. Po zalogowaniu się kliknąć przycisk Otwórz aplikację, aby przejść do Portalu HR.

Temat należy do: InsERT nexo – Portal HR
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
