Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Czym jest i jak działa usługa Portal HR?

Ostatnia modyfikacja: 20.10.2025

Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo

Kategoria: Kadry, Laboratorium

​Portal HR to aplikacja przeznaczona dla menadżerów, pracowników działów kadr i płac, działów HR oraz dla wszystkich pozostałych pracowników zatrudnionych w małych lub średnich firmach.

​​

Aplikacja wspiera wszystkie procesy zarządzania cyklem życia pracownika w firmie – od momentu jego rekrutacji aż do "przejścia na emeryturę". Pozwala na zaoszczędzenie wielu godzin pracy dzięki automatyzacji i elektronizacji rutynowych działań związanych z obsługą pracownika.

Portal HR to usługa, w której każdy pracownik może bez trudu załatwić wszystkie sprawy związane z kadrami i płacami:

  • zgłosić nieobecność, pracę zdalną,

  • złożyć odpowiednie wnioski i oświadczenia,

  • przejrzeć wynagrodzenia.

Jest to również narzędzie umożliwiające sprawną komunikację pomiędzy wszystkimi zatrudnionymi w firmie osobami.

W e-Pomocy tech​​nicznej zost​ały opisane najbardziej przydatne operacje podczas pracy z Portalem HR:

  1. Jak aktywować i uruchomić Portal HR?​

  2. Jak udostępnić portal pracownikom?​

  3. Jak udostępnić usługę klientowi biura?​​

  4. Jak zgłosić nieobecność?​

  5. Jak zgłosić pracę zdalną?​

  6. Jak obsłużyć zgłoszenie pracy zdalnej lub nieobecności pracownika?​

  7. Jak sprawdzić strukturę firmy?​

  8. Jak wysłać wynagrodzenia do serwisu?

  9. Jak sprawdzić status synchronizacji z serwisem?​​

  10. Jak sprawdzić swoje wynagrodzenia?​

  11. Jak sprawdzić wynagrodzenia pracowników?​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki