e-Pomoc techniczna
Czym jest i jak działa usługa Portal HR?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Kadry, Laboratorium
Portal HR to aplikacja przeznaczona dla menadżerów, pracowników działów kadr i płac, działów HR oraz dla wszystkich pozostałych pracowników zatrudnionych w małych lub średnich firmach.
Aplikacja wspiera wszystkie procesy zarządzania cyklem życia pracownika w firmie – od momentu jego rekrutacji aż do "przejścia na emeryturę". Pozwala na zaoszczędzenie wielu godzin pracy dzięki automatyzacji i elektronizacji rutynowych działań związanych z obsługą pracownika.
Portal HR to usługa, w której każdy pracownik może bez trudu załatwić wszystkie sprawy związane z kadrami i płacami:
-
zgłosić nieobecność, pracę zdalną,
-
złożyć odpowiednie wnioski i oświadczenia,
-
przejrzeć wynagrodzenia.
Jest to również narzędzie umożliwiające sprawną komunikację pomiędzy wszystkimi zatrudnionymi w firmie osobami.
W e-Pomocy technicznej zostały opisane najbardziej przydatne operacje podczas pracy z Portalem HR:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
