e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak wyliczyć raport przedstawiający Informacje o użytkownikach?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo
Kategoria: Raporty, Użytkownicy
Raport Informacje o użytkownikach, dostępny w programie Biuro nexo, pozwala m.in. na kontrolę obecności pracownika oraz sprawdzenie listy klientów, do których ma on przypisany dostęp. Aby wygenerować raport, należy:
1. Z listy modułów wybrać Ewidencje dodatkowe – Raporty, wskazać raport Informacje o użytkownikach, a następnie kliknąć z górnego widoku menu Uruchom raport.

2. Ustawić filtry uszczegóławiające dane, a następnie kliknąć opcję Wylicz.

Raport domyślnie ma ustawione grupowanie według Klienta oraz formatowanie warunkowe dotyczące obecności użytkownika. W przypadku jego nieobecności wiersz zostaje podświetlony na czerwono. Szczegółowe informacje na temat personalizacji wyglądu programu można znaleźć tutaj.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
