Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Biuro nexo – Jak wyliczyć raport przedstawiający Informacje o użytkownikach?

Ostatnia modyfikacja: 22.08.2025

Program: Biuro nexo, InsERT nexo

Kategoria: Raporty, Użytkownicy

​Raport Informacje o użytkownikach, dostępny w programie Biuro nexo, pozwala m.in. na kontrolę obecności pracownika oraz sprawdzenie listy klientów, do których ma on przypisany dostęp. Aby wygenerować raport, należy:

1. Z listy modułów wybrać Ewidencje dodatkowe –​ Raporty,  wskazać raport Informacje o użytkownikach, a następnie kliknąć z górnego widoku menu Uruchom raport



2. Ustawić filtry uszczegóławiające dane, a następnie kliknąć opcję Wylicz


Raport domyślnie ma ustawione grupowanie według Klienta oraz formatowanie warunkowe dotyczące obecności użytkownika. W przypadku jego nieobecności wiersz zostaje podświetlony na czerwono. Szczegółowe informacje na temat personalizacji wyglądu programu można znaleźć tutaj. ​​


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki