InsERT S.A.
e-pomoc techniczna

e-pomoc techniczna

Jak wprowadzić saldo początkowe kasy w InsERT nexo?

Program: InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Kasa

W programach linii nexo saldo początkowe wprowadzane jest dokumentem inwentaryzacyjnym. Aby to zrobić należy:

1. Przejść do modułu Bank, następnie na zakładce Operacje kasowe klikając w górne menu Dodaj Kasowy dokument inwentaryzacyjny.

 

2. W oknie dokumentu należy w sekcji podstawowe wybrać parametry tj. Kasa, Stanowisko, Rodzaj operacji, Numer dokumentu i Data dokumentu. 

Uwaga!! Jeżeli dana funkcja nie jest jasna pod przyciskiem F1 znajduje się pomoc kontekstowa, w której każde pole zostało dokładnie opisane. 

W polu Stan rzeczywisty należy wpisać faktyczną kwotę w wybranej formie płatności. Jeżeli w systemie są już wprowadzone operacje kasowe ich wartość pojawi się w polu Stan ewidencyjny a ich różnica zostanie wyliczona w Niedobór lub Nadwyżka w sytuacji, gdy stan rzeczywisty jest mniejszy od ewidencyjnego lub nadwyżka w przeciwnym przypadku.

Po wprowadzeniu danych w sekcji Pozostałe dokument należy zatwierdzić przyciskiem Zapisz, co spowoduje wygenerowanie dokumentu na podstawie różnic w inwentaryzacji.​

 



drukuj
Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię