e-Pomoc techniczna
Lekarz PLUS – Jak dodać pacjenta?
Program: Lekarz PLUS
Kategoria: Pacjenci
Do umawiania wizyt i zapisywania ich szczegółów w Lekarzu PLUS konieczne jest wprowadzenie pacjenta. W celu założenia kartoteki pacjenta należy:
1. Z listy modułów wybrać Pacjenci, a następnie kliknąć przycisk Dodaj pacjenta.

2. Uzupełnić Dane pacjenta. Pola obowiązkowe są oznaczone gwiazdką. Data urodzenia oraz Płeć są uzupełniane automatycznie na podstawie numeru PESEL. Historia przeprowadzonych wizyt będzie dostępna na zakładce Wizyty po zapisaniu kartoteki. Po wprowadzeniu i zweryfikowaniu danych kliknąć przycisk Zapisz.

Temat należy do Zbioru zagadnień istotnych przy konfigurowaniu i rozpoczęciu pracy z Lekarzem PLUS.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
