e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak skonfigurować automatyczne rozliczanie faktur?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja, Rozrachunki
Program Subiekt nexo umożliwia uruchomienie automatycznego rozliczania rozrachunków. W celu uruchomienia tej funkcji należy:
1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe – Konfiguracja – Rodzaje rozrachunków. Na liście poprawić typ rozrachunku, na podstawie którego program automatycznie będzie rozliczał dokumenty. W omawianym przykładzie będą rozliczane faktury sprzedaży, więc należy poprawić typ Należność.

2. W wierszu Domyślne rozliczanie wybrać rodzaj operacji, który program ma tworzyć po użyciu funkcji automatycznego rozliczania, w omawianym przykładzie będzie to operacja bankowa.
3. Aby wykorzystać nowy mechanizm, należy przejść do modułu, z którego ma zostać rozliczona faktura. Następnie zaznaczyć ją na liście oraz z górnego menu wybierać Rozlicz – Według domyślnego rozliczania.

4. Przycisk Wykonaj stworzy automatycznie operację na podstawie tego, co zostało wykonane w poprzednich krokach konfiguracji.

5. Operacja bankowa, którą została przypisana do należności, pojawi się w odpowiednim module.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
