Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Subiekt nexo – Jak skonfigurować automatyczne rozliczanie faktur?

Program: InsERT nexo, Subiekt nexo

Kategoria: Konfiguracja, Rozrachunki

Program Subiekt nexo umożliwia uruchomienie automatycznego rozliczania rozrachunków. W celu uruchomienia tej funkcji należy:​

1. Przejść do modułu Ewidencje dodatkowe  Konfiguracja  Rodzaje rozrachunków. Na liście poprawić typ rozrachunku, na podstawie którego program automatycznie będzie rozliczał dokumenty. W omawianym przykładzie będą rozliczane faktury sprzedaży, więc należy poprawić typ Należność.


2. W wierszu Domyślne rozliczanie wybrać rodzaj operacji, który program ma tworzyć po użyciu funkcji automatycznego rozliczania, w omawianym przykładzie będzie to operacja bankowa.


3. Aby wykorzystać nowy mechanizm, należy przejść do modułu, z którego ma zostać rozliczona faktura. Następnie zaznaczyć ją na liście oraz z górnego menu wybierać Rozlicz  Według domyślnego rozliczania.


4. Przycisk Wykonaj stworzy automatycznie operację na podstawie tego, co zostało wykonane w poprzednich krokach konfiguracji.


5. Operacja ​bankowa, którą została przypisana do należności, pojawi się w odpowiednim module.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki