Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Sello NX – Synchronizacja ofert internetowych ze stanami magazynowymi oraz cenami

Ostatnia modyfikacja: 03.10.2025

Program: InsERT nexo, Sello NX

Kategoria: Asortyment, Integracje, Magazyn

​​Program Sello NX ​umożliwia synchronizację ofert internetowych ze stanami magazynowymi oraz cenami asortymentu. Mechanizm ten umożliwia automatyczną zmianę ilości i cen oferowanych produktów, a także dezaktywację i aktywację ofert internetowych w zależności od stanów magazynowych w programie.​ Synchronizacja jest dostępna z poziomu Parametrów ofert internetowych i bazuje na Cechach ofert internetowych

​​​

Aby z niej skorzystać, należy dodać odpowiednie cechy ofert internetowych w słowniku​, a następnie wskazać je w jednej, bądź wielu z udostępnionych funkcji:

  • ​​Po zmianie ilości towaru w magazynie wylicz ilość w ofertach z cechą;

  • Po wyczerpaniu towaru w magazynie dezaktywuj oferty z cechą;

  • Po uzupełnieniu towaru w magazynie aktywuj oferty z cechą;

  • Po zmianie ceny towaru w cenniku zmień cenę ofert z cechą.

Wykorzystanie mechanizmu zostało opisane w artykule e-Pomocy dostępnym tutaj​.

Przykład 1:

​Zastosowanie wszystkich dostępnych mechanizmów dla ofert posiadających określoną cechę – w tym wypadku, dla ofert posiadających cechę "Synchronizuj wszystko" zostaną zastosowane mechanizmy synchronizacji ilości i cen asortymentu, a także automatyczna aktywacja i dezaktywacja ofert.

​​​​

Przykład 2:

Zastosowanie poszczególnych dostępnych mechanizmów dla ofert posiadających określone cechy – w tym wypadku, dla ofert posiadających wskazane cechy zostaną zastosowane wybrane mechanizmy. Należy pamiętać, że jedna oferta może posiadać wszystkie z wymienionych cech.


​Uwaga! ​Nazwa cechy nie ma wpływu na działanie mechanizmów, jednakże może posłużyć łatwiejszej identyfikacji przez użytkownika. Warto wobec tego rozważyć nadanie cechom takich nazw, by ich przeznaczenie było oczywiste.

Powyższe mechanizmy zostaną zastosowane​ dla ofe​​rt posiadających wybrane cechy. Nadawanie cech ofertom internetowym można przeprowadzić zarówno dla pojedynczych ofert, jak i zbiorczo:

Uwaga! Aby wygenerowane zmiany wpłynęły na oferty w serwisie sprzedaży internetowej, należy je przesłać.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki