e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak określić adres e-mail klienta, jaki zostanie wykazany na e-Fakturze?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: KSeF, Klienci, Konfiguracja
Aby określić adres e-mail klienta, jaki zostanie wykazany na e-Fakturze, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry KSeF i wybrać Popraw.

2. Przejść na zakładkę Wysyłka (Sprzedaż) i wybrać wartość w polu Adresy e-mail kontrahentów.
Pole umożliwia wybranie adresu e-mail klienta, jaki zostanie wykazany na e-Fakturze. Użytkownik może:
-
nie umieszczać adresu klienta na e-Fakturze,
-
wskazać podstawowy adres klienta,
-
wybrać określone miejsce użycia – ta opcja wywołuje dodatkowe pole, w którym można wskazać jedną ze zdefiniowanych pozycji ze słownika.

Ustawienia można również przypisać dla konkretnego klienta. W tym celu przejść do kartoteki klienta na zakładkę KSeF i wskazać wartość w polu adresy e-mail kontrahentów.

Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
