e-Pomoc techniczna
Biuro nexo – Jak włączyć cykliczną aktualizację stanów baz klientów?
Program: Biuro nexo, InsERT nexo
Kategoria: Konfiguracja
Operacja Aktualizacja stanów baz klientów dotyczy odświeżenia danych technicznych, jak np. stan połączenia z bazą, numer wersji, data archiwizacji czy forma księgowości klienta biura, które wyświetlane są na listach modułów.
Aktualizacja może zostać uruchomiona na żądanie użytkownika z poziomu modułu Administracja – Bazy danych, opcja Aktualizacja stanów baz klientów. Program również umożliwia włączenie cyklicznej aktualizacja stanów baz klientów, w tym celu należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Parametry Biura. Następnie kliknąć Popraw.

2. W sekcji Aktualizacja stanów baz klientów w polu Tryb aktualizacji wybrać Cykliczna.

3. Wskazać częstotliwość aktualizacji według własnych preferencji. Zapisać zmiany.

Uwaga! Należy pamiętać, że częsta Aktualizacja stanów baz klientów, może wpłynąć na wydajność programu.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
