e-Pomoc techniczna
Rewizor nexo – Jak utworzyć kartotekę księgową na podstawie Etykiet księgowych?
Program: InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty pobrane, Konfiguracja, Plan kont
Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów.
W programie Rewizor nexo umożliwiono również tworzenie kartoteki księgowej na podstawie wcześniej utworzonych etykiet księgowych, w tym celu należy:
1. Przejść do modułu Konta – Kartoteki księgowe i utworzyć nową kartotekę.

2. W polu Wzorzec kartoteki wybrać Etykiety księgowe.

3. Uzupełnić pozostałą część parametrów wg. własnych preferencji. Po wprowadzeniu danych zapisać kartotekę.

Utworzoną kartotekę można użyć w planie kont oraz wykorzystać w schematach dekretacji.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
