Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak wykorzystać Etykiety księgowe w schematach dekretacji?

Ostatnia modyfikacja: 29.04.2025

Program: InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty pobrane, Laboratorium, Schematy

​Od wersji 46.0.0 w Laboratorium systemu InsERT nexo dostępne są Etykiety księgowe, służące do opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Ich zastosowanie pozwala na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów oraz większą kontrolę w zakresie dekretacji schematami.

Aby wykorzystać Etykiety księgowe w schemacie dekretacji, należy:

1. Przejść do modułu Dekretacja dokumentówSchematy dekretacji, wybrać schemat z listy i kliknąć Popraw.


2. Kliknąć ikonę ☰ w polu Warunek wyboru i wybrać z listy Określ warunek wyboru.


3. Wskazać warunek (N/OK) Etykiety księgowe i wskazać wcześniej utworzoną etykietę księgową. Zapisać zmiany.


Przy tak zdefiniowanym warunku wyboru, podczas dekretacji tym schematem pod uwagę będą brane tylko dokumenty z etykietą księgową SPRZEDAŻ - Usługi.


​Więcej informacji dotyczących schematów dekretacji znajduje się w poniższych artykułach e-Pomocy technicznej:

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki