Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak zdefiniować własną Etykietę księgową?

Ostatnia modyfikacja: 20.10.2025

Program: InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty pobrane

Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów. ​

Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja Portalu Dokumentów. 

Aby zdefiniować Etykiety księgowe, należy:

1. Wyszukać w wyszukiwarce poleceń Etykiety księgowe i kliknąć Dodaj.


2. Uzupełnić Nazwę etykiety i kliknąć Zapisz. ​


Po dodaniu nowych etykiet w programie księgowym zostaną one automatycznie przesłane do Portalu Dokumentów, pod warunkiem posiadania aktywnego dostępu do sieci Internet.

Etykiety dostępne będą przy dodawaniu dokumentów w usłudze Portalu Dokumentów oraz w programie księgowym.



Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki