e-Pomoc techniczna
Rachmistrz nexo i Rewizor nexo – Jak zdefiniować własną Etykietę księgową?
Program: InsERT nexo, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo
Kategoria: Dokumenty pobrane
Dzięki Etykietom księgowym istnieje możliwość opisywania dokumentów pochodzących z Portalu Dokumentów. Etykiety księgowe pozwalają na bardziej szczegółowe opisywanie dokumentów, a następnie wykorzystanie ich przy dekretacji dokumentów.
Do poprawnego działania Etykiet księgowych wymagana jest aktywna licencja Portalu Dokumentów.
Aby zdefiniować Etykiety księgowe, należy:
1. Wyszukać w wyszukiwarce poleceń Etykiety księgowe i kliknąć Dodaj.

2. Uzupełnić Nazwę etykiety i kliknąć Zapisz.

Po dodaniu nowych etykiet w programie księgowym zostaną one automatycznie przesłane do Portalu Dokumentów, pod warunkiem posiadania aktywnego dostępu do sieci Internet.
Etykiety dostępne będą przy dodawaniu dokumentów w usłudze Portalu Dokumentów oraz w programie księgowym.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
