e-Pomoc techniczna
Subiekt 123 – Jak dodać nowy szablon wiadomości e-mail do księgowości?
Program: Subiekt 123
Kategoria: Dokumenty, Personalizacja, Poczta elektroniczna
Subiekt 123 pozwala na wykorzystanie szablonów wiadomości e-mail. Umożliwiają one wcześniejsze przygotowanie treści wiadomości, która będzie wykorzystywana wielokrotnie. Szablon wiadomości e-mail do księgowości może zostać wykorzystany np. przy wysyłce pliku wymiany z InsERT GT. Aby dodać nowy szablon e-mail do księgowości, należy:
1. Przejść do Konfiguracji i wybrać Szablony wiadomości e-mail.

2. Zjechać na dół listy szablonów i kliknąć Dodaj.

3. Na zakładce Parametry wybrać Rodzaj szablonu – E-mail do księgowości, określić Nazwę szablonu oraz Nazwę nadawcy.

4. Na zakładce Wiadomość określić jej Temat oraz Treść. Zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
