Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Dokumenty firmy – Jak nadać uprawnienia użytkownikom aplikacji?

Program: Dokumenty firmy, InsERT GT, InsERT nexo, Rachmistrz GT, Rachmistrz nexo, Rewizor GT, Rewizor nexo

Kategoria: Uprawnienia, Użytkownicy

​​Aplikacja Dokumenty firmy umożliwia posiadanie wielu użytkowników, co jest szczególnie przydatne podczas pracy z wielom​a h​andlowcami lub korzystania w trybie obiegu dokumentów. Korzystając z tr​​ybu weryfikacji przed wysyłką do programu, lub obiegu dokumentów aplikacji Dokumenty firmy, należy przypisać użytkownikom odpowiednie uprawnienia. W tym celu należy:

1. Po zalogowaniu się do Konta InsERT kliknąć górne menu Aplikacje, następnie Dokumenty firmy.


2. Przejść do ustawień aplikacji.


W zależności od wskazanego wcześniej trybu pracy, uprawnienia różnią się:

W trybie obiegu dokumentów przejść do zakładki Użytkownicy i wybrać jedną z dwóch dostępnych opcji:

  • ​​Wszystkie akcje;
  • Tylko dodawanie i odpowiadanie.


Opis różnic powyższych uprawnień znajduje się tutaj.

W trybie weryfikacji przed wysyłką do programu przejść do zakładki Użytkownicy i wybrać Tak lub Nie.


Jeśli istnieje potrzeba dodania nowego użytkownika do systemu, należy postępować zgodnie z poniższym artykułem e-Pomocy technicznej.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki