Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak zmienić adres e-mail do powiadomień biura rachunkowego dla Portalu?

Ostatnia modyfikacja: 13.12.2024

Program: InsERT nexo, Portal Biura, Portal Dokumentów, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Dokumenty pobrane, Portal Biura

​W celu zmiany adresu e-mail do powiadomień biura rachunkowego w aplikacji Portal Dokumentów należy:

1. Uruchomić program, przejść do modułu Dokumenty pobrane i wybrać z górnego menu Ustawienia Ustawienia Portalu dla biura rachunkowego i klienta biura.​


2. W sekcji Dane i ustawienia biura rachunkowego wybrać Edytuj ustawienia.


3. W polu E-mail do powiadomień kliknąć ikonę ołówka.


4. Wprowadzić docelowy adres e-mail i zatwierdzić przyciskiem Zmień.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki