e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak wydrukować formularz spisu do przeprowadzenia inwentaryzacji?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Inwentaryzacja, Magazyn
Pusty formularz inwentaryzacyjny ułatwiający przeprowadzenie fizycznego spisu inwentaryzacyjnego można wydrukować zarówno w przypadku spisu, jak i inwentaryzacji.
W przypadku spisu inwentaryzacyjnego należy przejść do modułu Inwentaryzacja na zakładkę Spisy i wybrać z górnego menu Dodaj – Spis inwentaryzacyjny.

Asortyment można dodawać pojedynczo lub zbiorczo z wykorzystaniem opcji Generuj pozycje dostępnej z menu kontekstowego. W oknie generowania pozycji z wykorzystaniem dodatkowych parametrów można zawęzić liczbę pozycji lub sposób ich sortowania.

Po wygenerowaniu pozycji należy zapisać spis i określić parametry wydruku. W oknie drukowania należy wybrać Częściowe dane jako sposób drukowania danych. Dodatkowo istnieje możliwość sortowania pozycji oraz podzielić wg grupy lub cechy.

Drugim sposobem przygotowania formularza inwentaryzacyjnego jest wydruk z poziomu inwentaryzacji.

Zapisać pustą inwentaryzację.

W polu Wydrukuj pozycje wybrać Wszystkie towary. W oknie wydruku inwentaryzacji można również zawęzić asortyment do konkretnych grup oraz cech.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
