e-Pomoc techniczna
Gratyfikant nexo – Jak dodać Grupy cech pracowników?
Program: Gratyfikant nexo, InsERT nexo
Kategoria: Personalizacja, Pracownicy
Program Gratyfikant nexo pozwala na efektywniejszą organizację pracy poprzez funkcjonalność Grup cech pracowników. Przykładowo, podczas dodawania wielu cech pracownika jednocześnie przy pomocy Zaawansowanego dodawania cech, zostaną one posortowane według określonych grup.

Aby dodać nowe Grupy cech pracowników, należy:
1. W wyszukiwarce poleceń odnaleźć i kliknąć Grupy cech pracowników.
2. W konfiguracji wcisnąć przycisk Dodaj.

3. Uzupełnić pole Nazwa i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.

4. Dodana Grupa cech pracownika może zostać wykorzystana w polu Grupa podczas dodawania bądź poprawiania Cech pracowników.

Powiązane artykuły e-Pomocy technicznej:
Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
