Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Rewizor nexo i Rachmistrz nexo – Dekretacja dokumentów Dzienne zestawienie sprzedaży za pomocą modułu Automatyzacja

Program: Rachmistrz nexo, Rewizor nexo

Kategoria: Automatyzacja, Dekretacja dokumentów, Dokumenty księgowe, Ewidencje VAT

​Od wersji 41.0.0 InsERT nexo możliwe jest skonfigurowanie automatu (artykuł opisujący aktywację modułu znajduję się tutaj​), który zadekretuje dokumenty po ich zapisaniu. Przed przystąpieniem do konfiguracji, należy przystosować schematy dekretacji, w których wymagane jest ustawienie Warunku wyboru oraz Kolejności. Konfiguracja przykładowego schematu znajduję się tutaj​.​

AutomatyzacjaDodajAutomat



2. Nadać Nazwę automatu i zaznaczyć opcję uruchamiania Po zapisaniu obiektuDokument do dekretacji.




3.W sekcji Warunki wykonania wprowadzić dwa warunki wykonania. W pierwszym kroku w polu Automat zostanie wykonany, gdy – Wszystkie
warunki zostaną spełnione. Następnie dodać dwa warunki:
  • Dokument określonego typu – wskazać z rozwijanej listy Typ dokumentu – Dokument zbiorczy sprzedaży
  • Obiekt został dodany (pierwsze zapisanie).



4. Jako Czynności do wykonania wprowadzić Dekretuj automatycznie oraz w polu Gdy dokument ujęty w księgach – Wycofaj i dekretuj ponownie.

 

5. W sekcji Szczegóły wykonania wprowadzić ustawienia zgodnie z własnymi preferencjami i zapisać automat.


Artykuł należy do zbioru zagadnień Przykładowe wykorzystanie automatów w Rac​hmistrzu​ nexo​​.​​​

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki