e-Pomoc techniczna
Subiekt nexo – Jak dodać dział sprzedaży?
Program: InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Konfiguracja
Program Subiekt nexo umożliwia dodanie działów sprzedaży, które można wykorzystywać przy pracy z: raportami i widokami z asortymentem, cennikami głównymi i dodatkowymi, do filtrowania pozycji oraz w spisach inwentaryzacyjnych. Aby dodać dział sprzedaży, należy:
1. Przejść do modułu Konfiguracja – Działy sprzedaży, następnie kliknąć Dodaj.

2. Wpisać Nazwę, Symbol oraz jeśli istnieje to wybrać Dział nadrzędny.

Pomoc zdalna
Nasz konsultant połączy się z Twoim komputerem, by udzielić niezbędnej pomocy.
teleKonsultant
Kupując abonament na teleKonsultanta, zyskujesz telefoniczną pomoc eksperta oraz szereg innych usług.
Forum użytkowników
Wymień się uwagami i doświadczeniami z innymi użytkownikami systemów InsERT.
