
Lekarz PLUS teraz także dla fizjoterapeutów!
Z Lekarza PLUS mogą teraz korzystać również gabinety fizjoterapeutyczne - system w pełni odpowiada stawianym przed nimi wymogom prawnym, dotyczącym przekazywania informacji o udzielonych świadczeniach zdrowotnych. Aplikacja automatycznie raportuje zdarzenia medyczne do systemu P1, a ponadto oferuje szereg funkcji, które usprawniają realizację wizyt oraz rejestrację pacjentów.
Z Lekarzem PLUS obsługa pacjentów gabinetów fizjoterapeutycznych staje się szybsza i bardziej efektywna, co pozwala na zwiększenie liczby przyjmowanych osób. Automatycznie wysyłane powiadomienia SMS pozwalają zminimalizować nieobecności w umówionym terminie wizyt, a także usprawniają komunikację z pacjentem. Od rejestracji nie są pobierane żadne prowizje, niezależnie od ich liczby.
Aplikację można testować przez 1 miesiąc bezpłatnie, wystarczy dokonać rejestracji.
Dlaczego Lekarz PLUS to doskonałe narzędzie dla gabinetów fizjoterapeutycznych
Wizyty
Program ułatwia tworzenie szczegółowych opisów przebiegu wizyty, pozwalając
m.in. na generowanie przejrzystych wydruków z pełnym podsumowaniem wizyty lub z
samymi zaleceniami dla pacjenta. Fizjoterapeuta może uwzględnić w nich
wywiad, badania fizykalne, zalecenia i
rozpoznanie. Dzięki temu dokumentowanie wizyt staje się szybkie
i intuicyjne, co pozwala w pełni skupić się na pacjentach.
Pacjenci
Lekarz PLUS umożliwia kompleksowe zarządzanie
danymi pacjentów w gabinetach fizjoterapeutycznych. Zapewnia
szybki dostęp do pełnej historii wizyt i postawionych rozpoznań, co ułatwia
monitorowanie postępów w trakcie prowadzonej rehabilitacji.
Raportowanie zdarzeń medycznych
System w pełni odpowiada wymogom prawnym stawianym fizjoterapeutom, dotyczącym
przekazywania informacji o udzielonych świadczeniach zdrowotnych. Aplikacja
raportuje zdarzenia medyczne do systemu P1.
Szablony wizyt
Szablony wizyt pozwalają zminimalizować czas poświęcony na niezbędne
formalności. Fizjoterapeuta może tworzyć i modyfikować szablony idealnie
dopasowane do najczęściej wykonywanych usług i wykorzystywać je dla całej wizyty
lub jej poszczególnych etapów, aby przyjąć
większą liczbę pacjentów w tym samym
czasie.
Rejestracja pacjentów
Dzięki dedykowanemu modułowi, opartemu na mechanizmach systemu zarezerwuj.pl,
zarządzanie terminami wizyt, potwierdzeniami
rejestracji oraz przypomnieniami o wizycie w gabinecie
fizjoterapeutycznym staje się wyjątkowo proste i intuicyjne. Całodobowa
rejestracja online odciąża personel, a pacjenci mogą zapisać się na wizytę w
dogodnym dla siebie momencie, bez potrzeby dzwonienia do gabinetu. To wygodne
rozwiązanie, które oszczędza czas zarówno fizjoterapeutów, jak i pacjentów.
Płatności online
Dzięki zintegrowanym z systemem płatnościom
online rezerwacja usług w gabinecie fizjoterapeutycznym może
odbywać się po dokonaniu przedpłaty lub uregulowaniu pełnej kwoty – w zależności
od preferencji właściciela gabinetu.
Dostęp z dowolnego urządzenia
Aplikacja jest dostępna na dowolnym urządzeniu z
dostępem do internetu, takim jak komputer, smartfon czy tablet,
bez potrzeby instalacji na poszczególnych stacjach. Dzięki temu personel
gabinetu ma łatwy i szybki dostęp do systemu rejestracji z dowolnego miejsca.
System uprawnień i ról użytkowników
Lekarz PLUS umożliwia przypisywanie ról pracownikom, co pozwala na
precyzyjne kontrolowanie dostępu do poszczególnych
funkcji systemu. Fizjoterapeuta ma dostęp do przeprowadzania
wizyt oraz zarządzania danymi pacjentów, z kolei pracownik rejestracji może
zajmować się rejestracją pacjentów, odwoływaniem wizyt oraz zmianą ich terminów.
Strona www gabinetu fizjoterapeutycznego
Dzięki stronie wizytówkowej klienci łatwo znajdą
gabinet i od razu dokonają rezerwacji. Wykorzystując intuicyjny
kreator, w zaledwie kilka minut można stworzyć profesjonalną stronę z
atrakcyjnymi grafikami, istotnymi informacjami oraz formularzem rejestracyjnym.
To prosty sposób na zwiększenie widoczności gabinetu i zapewnienie wygody jego
pacjentom.
Fakturowanie
Integracja z programem sprzedażowym Subiekt GT oraz systemem ERP Navireo
umożliwia błyskawiczne wystawianie dokumentów
handlowych, takich jak faktury, paragony, zamówienia czy faktury
proformy dla usług świadczonych w gabinecie fizjoterapeutycznym. Dokumenty te
mogą być automatycznie wysyłane do klientów za pośrednictwem wiadomości e-mail,
co znacząco oszczędza czas.
Zachęcamy do testowania aplikacji. Przygotowaliśmy szereg przewodników, które krok po kroku pokazują, jak rozpocząć pracę i jak korzystać z najważniejszych funkcji systemu.
Zobacz także
InsERT nexo PRO to znacznie więcej możliwości dla Twojego biznesu. Zamień swój system InsERT GT na nexo PRO – w maju zrobisz to aż 80% taniej. W prezencie otrzymasz multimedialne szkolenie krok po kroku z obsługi nowego programu, a w przypadku upgrade'u do Subiekta nexo PRO – również roczną licencję do modułu POS - interfejs dotykowy.
Zostań PRO! i już dziś dołącz do grona zadowolonych użytkowników nowoczesnych programów dla firm oraz biur rachunkowych linii InsERT nexo PRO. Od 1 do 31 maja 2025 te wielokrotnie nagradzane programy kupisz od 50 do aż 70% taniej.
Ukazała się wersja 54. InsERT nexo/nexo PRO. Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi nowościami. Jeśli posiadasz Abonament, wszystkie aktualizacje możesz pobierać i instalować bezpośrednio z poziomu programu.
Firma EUROCERT Sp. z o.o., wystawca podpisów i pieczęci kwalifikowanych, a także certyfikatów PSD2 i QWAC, padła ofiarą cyberataku, co może powodować problemy podczas podpisywania dokumentów.
Informujemy, że od 15 stycznia 2025 obowiązują nowe ceny Abonamentów na aktualizacje programów InsERT nexo/nexo PRO oraz InsERT GT.
Od 7 stycznia 2025 obowiązują nowe ceny teleKonsultanta dla użytkowników programów InsERT nexo/nexo PRO oraz InsERT GT. Zmiany obejmują zarówno standardową cenę usługi, jak i promocyjną, dostępną przy jednoczesnym zakupie Abonamentu do programu.
Ukazała się wersja 53. InsERT nexo/nexo PRO. Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi nowościami. Jeśli posiadasz Abonament, wszystkie aktualizacje możesz pobierać i instalować bezpośrednio z poziomu programu.