InsERT S.A.

Subiekt GT
dodatki, rozszerzenia

Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.

Mercatum – platforma sprzedażowa e-commerce


Mercatum – platforma sprzedażowa e-commerce do programów: Subiekt GT, Subiekt nexo

TWOJA SPRZEDAŻ MOŻE SIĘ TOCZYĆ... SAMA!

Platforma sprzedażowa e-commerce to większa automatyzacja Twojego handlu. A to oznacza:

  • skupienie działań Twoich i pracowników na tym, czego automatycznie zrobić się nie da – na rozbudowaniu i utrzymywaniu sieci klientów i rozwoju Twojej pozycji na rynku,
  • zminimalizowanie ryzyka błędu – nie musisz pamiętać o wysłaniu faktury do zamówienia czy potwierdzeniu jego realizacji – to wszystko będzie działo się automatycznie,
  • zdecydowanie łatwiejszy i mniej czasochłonny proces składania zamówień, co Twoi klienci szybko docenią!

 

Dlaczego Mercatum?

...ponieważ dedykowany jest wyłącznie oprogramowaniu Subiekt GT – ta specjalizacja przekłada się na pełną kompatybilność dodatków i aktualizacji, a w efekcie –niezawodność działania.

 

Działasz na Subiekcie GT/nexo?

W takim razie wystarczy Ci jeszcze platforma Mercatum, która zajmie się za Ciebie:

  • zamówieniami – klient składa je sam w przejrzystym i intuicyjnym panelu,
  • wprowadzaniem danych – opis produktu, ceny, zdjęcia, stany magazynowe (z uwzględnieniem rezerwacji) – platforma pobiera dane auto- matycznie z Subiekta GT,
  • wysyłaniem e-maili ze statusem zamówienia, wystawianiem dokumentów sprzedażowych – te procesy też mogą być zautomatyzowane!
  • udostępnianiem klientom ich dokumentacji sprzedażowej – stały dostęp do historii zamówień, faktur i płatności,
  • indywidualizacją warunków handlowych – tylko zalogowany klient widzi ceny towarów, a Ty na poziomie Subiekta decydujesz, jaką ofertę cenową (łącznie z dostępnymi rabatami) widzi dany klient w swoim panelu.

 

Dlaczego Mercatum?

...ponieważ nie pobieramy prowizji od Twojej sprzedaży!

 

Nie lubisz dostosowywać się do narzuconych rozwiązań?

Nie musisz! Duże możliwości personalizacji Twojej platformy e-commerce Mercatum sprawiają, że:

  • po przeprowadzeniu ankiety wdrożeniowej wiemy, jakie usługi są Ci potrzebne, a z których możesz zrezygnować – razem projektujemy Twój indywidualny pakiet rozwiązań,
  • przez cały czas masz możliwość samodzielnego i intuicyjnego modyfikowania treści, np. bannerów w widoku głównym, zakładek informacyjnych (np. stopka, kontakt) czy treści automatycznych wiadomości wysyłanych do klienta,
  • na życzenie możemy zindywidualizować widok i kolorystykę strony - tak, by nawiązywały do identyfikacji wizualnej Twojej firmy,
  • oprócz bieżących aktualizacji możemy stworzyć rozwiązanie dedykowane wybranemu klientowi.

 

Dlaczego Mercatum?

...ponieważ oprócz standardowego wdrożenia masz do dyspozycji stałe wsparcie naszego działu technicznego.

 

Nie masz wrażenia, że Twój handlowiec mógłby skupić się na pracy w terenie, gdyby nie zajmował się żmudnym wprowadzaniem danych i uzupełnianiem tabel?

Korzystając z platformy sprzedażowej, Ty i Twoi handlowcy możecie w prosty sposób zarządzać sprzedażą w panelu handlowca:

  • w przejrzysty sposób kontrolować aktywność każdego z klientów,
  • wysłać newsletter z nową ofertą,
  • przygotować indywidualną ofertę dla klienta, która przez wyznaczony czas widoczna będzie w jego panelu,
  • na prośbę roztargnionego klienta zmienić hasło dostępu do jego własnego panelu,
  • złożyć zamówienie na jego życzenie – jeśli akurat sam nie może tego zrobić,
  • na poziomie zamówienia dowolnie modyfikować jego treść – dodać lub odjąć produkty (jeśli klient zdążył już zmienić zdanie), operować rabatami i zamówionymi ilościami,
  • wstrzymać możliwość składania zamówień przez kontrahentów z zaległościami w płatnościach.

Wszystkie te operacje równie dobrze przeprowadzić można z biura, jak i z… samochodu, dworca czy każdej innej lokalizacji, ponieważ panel handlowca jest dostosowany do wersji mobilnej.

 

Dlaczego Mercatum?

...ponieważ platforma jest przystosowana do urządzeń mobilnych (telefon, tablet).

...a co najważniejsze: najbardziej czasochłonny proces, czyli weryfikacja stanów, zbieranie zamówień i wprowadzanie ich do systemu, dzieje się bez udziału Twojego pracownika - automatycznie!

nexo: od 599 zł miesięcznie / GT: od 399 zł miesięcznie

Wymagania: aktualna wersja Subiekta GT / nexo PRO

Autor: Mercatum Sp. z o. o., tel. 61-250-41-41, 730-30-50-30

Zadaj pytanie poprzez e-mail | Strona WWW