InsERT S.A.

Aktualności: oprogramowanie InsERT

Subiekt GT i Navireo zintegrowane z zarezerwuj.pl

27.07.2022
Subiekt GT i Navireo zintegrowane z zarezerwuj.pl

Użytkownicy systemów Subiekt GT i Navireo oraz zarezerwuj.pl mogą już nie tylko sprawnie zarządzać rezerwacjami, rejestracjami, wizytami, wypożyczeniami, wynajmem, organizowanymi zajęciami czy szkoleniami, ale także, dzięki integracji programów, automatycznie wystawiać odpowiednie dokumenty sprzedaży (faktury, paragony, zamówienia, faktury proforma)

 

Co oferuje użytkownikom zarezerwuj.pl

 

  • kalendarz – elastyczny i intuicyjny w obsłudze terminarz, dający możliwość sprawnego przyjmowania dowolnego typu rezerwacji, rejestracji itp.;  
  • formularz, który można zamieścić na firmowej stronie www, na stronie wizytówkowej lub podlinkować na FB, wizytówce Google lub LinkedIn; 
  • płatności online, dzięki którym klienci wygodnie opłacą swoją rezerwację - w formie zaliczki lub pełną kwotą; 
  • mechanizm powiadomień SMS oraz e-mail, pozwalający wysyłać klientom oraz pracownikom potwierdzenia rezerwacji oraz przypomnienia o nich; 
  • stronę wizytówkową zawierającą opis firmy, dane kontaktowe, godziny dostępności oraz formularz; 
  • raporty i dokumenty, czyli wszystkie najważniejsze informacje o klientach i dochodowości firmowych usług w jednym miejscu, a do tego możliwość tworzenia cenników i grafików.

 

zarezerwuj.pl jest także z powodzeniem wykorzystywany na wewnętrzne potrzeby firm (rezerwacje sal, samochodów, umawiania spotkań biznesowych i przez działy HR). 

To jeszcze nie wszystkie możliwości zarezerwuj.pl. Poznaj pełną funkcjonalność systemu:

 

 

 

 

Integracja z Subiektem GT i Navireo

 

Użytkownicy Subiekta GT oraz Navireo ERP mogą teraz zintegrować swój program z zarezerwuj.pl. Oznacza to jeszcze szybszą i prostszą pracę z klientem, ponieważ dokumenty handlowe - faktury, paragony, zamówienia czy faktury proforma - mogą być wystawiane automatycznie dla wybranych rezerwacji, a następnie wysyłane do klientów mailem.  

Cały proces odbywa się według wskazanych przez użytkownika kryteriów. On sam wybiera, kiedy i jaki dokument ma zostać wystawiony. Może to nastąpić w momencie pojawienia się rezerwacji, zmiany jej statusu lub dopiero po dokonaniu płatności przez klienta.  

O wystawionym dokumencie można poinformować także pracowników, zaangażowanych w obsługę danego klienta - wiadomość wysyłana jest na indywidualny adres e-mail pracownika lub na adres ogólny.

 

 

Nie korzystasz jeszcze z zarezerwuj.pl? Wypróbuj aplikację już teraz i testuj jej funkcje przez 1 miesiąc za darmo.