Aktualności: oprogramowanie InsERT
Subiekt 123 – nowy program do fakturowania
Wybór odpowiedniego systemu do fakturowania jest dla każdego biznesu kluczowy. Taki program może albo wspierać, przyspieszać i ułatwiać prowadzenie firmy, albo to utrudniać. Dlatego warto wybrać narzędzie proste i intuicyjne. A najlepiej najpierw przetestować na własnej skórze.
Do oferty systemów online do fakturowania dołączył ostatnio Subiekt 123. Oprócz wystawiania dokumentów sprzedaży daje możliwość zarządzania informacjami o klientach oraz prowadzenia kartotek usług i towarów. Jest skrojony na miarę potrzeb firm, które szukają intuicyjnego narzędzia do obsługi sprzedaży, bez zarządzania magazynem.
Innym programem o podobnej funkcjonalności w ofercie Insertu jest mikroSubiekt. To dobre narzędzie, ale Subiekt 123 ma nad nim kilka przewag. Jest dostępny wszędzie tam, gdzie jest internet. Nie trzeba go instalować ani wdrażać. Z jego pomocą faktury można wystawiać na rzecz jednostek samorządu terytorialnego (oczywiście same JST również mogą fakturować). Jest też przystosowany do działalności firm zwolnionych z podatku VAT i zintegrowany z Serwerem Urządzeń Zewnętrznych, dzięki czemu dokumenty można drukować na drukarkach fiskalnych. Dodatkowo współpracuje z programami księgowymi InsERT nexo – w rezultacie faktury wystawione na Subiekcie 123 od razu trafiają do biura rachunkowego, które pracuje na programie księgowym Rachmistrz lub Rewizor. Ponadto z Subiekta 123 można korzystać , co warto wykorzystać i przetestować.
Firmy, które do tej pory zarządzały sprzedażą za pomocą mikroSubiekta, z łatwością przeniosą dane kontrahentów oraz towarów i usług do Subiekta 123.
Wejdź na subiekt123.pl. Jeśli masz Konto InsERT, możesz go użyć do zalogowania. Jeśli jesteś nowym użytkownikiem, zarejestruj nowe konto. Aby je aktywować, kliknij w link wysłany na Twój adres e-mail. Zaloguj się na Konto InsERT. Dodaj nową firmę, wprowadź dane i zaakceptuj potrzebne zgody. Teraz zostaniesz pokierowany, by zakończyć aktywację.
Uruchom mikroSubiekta. Wybierz System -> Eksport danych, a następnie Inne dane. Wskaż zakres eksportowanych danych (kartoteki Kontrahentów oraz Towarów i usług). Określ miejsce docelowe, w którym ma się znaleźć plik (.epp).
Przejdź do modułu Klienci lub Produkty – w zależności od tego, które dane chcesz przenieść. Wybierz Importuj z pliku, zaznacz odpowiedni plik i określ parametry importu. Po zakończeniu przenoszenia danych wyświetli się komunikat. Możesz zobaczyć podsumowanie importu.
*Import produktów i klientów do Subiekta 123 możliwy jest z mikroSubiekta w wersji 2.03 lub nowszej. Jeśli masz starszą wersję, uaktualnij ją przed rozpoczęciem importu danych.