InsERT S.A.

Aktualności: oprogramowanie InsERT

Paź
31
2019

Prosty sposób na większą sprzedaż i szybszą windykację

Prosty sposób na większą sprzedaż i szybszą windykację

Według badań, co czwarta osoba, która otrzymała SMS-a odczytuje go w ciągu minuty, a 70 proc. – w ciągu 5 minut od otrzymania. Telefon to urządzenie, które zawsze mamy przy sobie. Jeśli zastanawiasz się, jak szybko i skutecznie dotrzeć do klientów i kontrahentów – wykorzystaj funkcję wysyłki SMS-ów prosto z programów InsERT.

Poprzez SMS-y możesz łatwo skontaktować się z klientami i poinformować ich o nowych produktach, promocyjnych cenach czy też możliwości odbioru zamówionego wcześniej towaru. Księgowi i osoby, które zajmują się rozliczeniami w firmie, mogą wykorzystywać SMS-y do kontaktu z kontrahentami i np. poinformować czy przypomnieć o dostarczeniu potrzebnych dokumentów. SMS jest też sprawnym narzędziem w walce z przeterminowanymi płatnościami. Tą drogą możesz przypomnieć o niezapłaconej fakturze, wysłać wiadomość o należnej kwocie, zbliżającym się terminie czy zaległościach. Gdy pracujesz z programami Insertu, z których możesz bezpośrednio wysyłać wiadomości, warto skorzystać z szablonów – gotowych lub własnych. W ten sposób szybciej przeprowadzisz akcję marketingową, windykacyjną czy informacyjną. Możesz też precyzyjnie ustawić czas automatycznej wysyłki wiadomości.

SMS-y prosto z programów InsERT

Funkcja wysyłki SMS-ów prosto z programu dostępna jest od wersji 11 systemu InsERT nexo i wersji 1.57 systemu InsERT GT. Z takiej możliwości możesz korzystać w sprzedażowym Subiekcie nexo i Subiekcie GT, księgowym Rachmistrzu nexo i Rachmistrzu GT, Rewizorze nexo i Rewizorze GT, kadrowo-płacowym Gratyfikancie nexo i Gratyfikancie GT, CRM-owym Gestorze nexo i Gestorze GT oraz Biurze nexo do obsługi biur rachunkowych. Funkcję można bezpłatnie przetestować.

Więcej informacji o wysyłce SMS-ów prosto z programów Insertu znajduje się tutaj.

Co mówią ważne raporty

Badanie „Komunikacja marki – oczekiwania konsumenta 2018” pokazuje, że informacje o promocjach Polacy najczęściej odbierają właśnie na swoich telefonach komórkowych. Dodatkowo SMS jest komunikatem najszybciej odczytywanym – prawie 70 proc. osób odczytuje go w ciągu 5 minut od dostarczenia, podczas gdy ten wskaźnik dla e-maila wynosi zwykle nie więcej niż 21 proc. Według badanych, SMS-y to idealne narzędzie do przesyłania informacji o rabatach (64 proc.), promocjach (63,5 proc.) oraz ofercie indywidualnej (52,7 proc.).