e-Pomoc techniczna
Gdzie zapisują się logi z synchronizacji w vendero?
Program: vendero
Kategoria: Pomoc techniczna
W razie wystąpienia problemów przy synchronizacji (czerwone komunikaty o błędzie w synchronizatorze) istnieje możliwość, aby przesłać informacje do firmy InsERT w celu analizy.
Domyślnie tego typu komunikaty zapisują się na dysku twardym komputera, gdzie uruchomiony jest synchronizator. Taki komputer można rozpoznać na podstawie następujących znaczników:
- InsERT GT
Przechodząc do modułu Widok - vendero - Informacje, status będzie widoczny w polu Status procesu synchronizacji.
- InsERT nexo
Przechodząc do modułu Komunikacja - Portale i aplikacje, w zakładce Vendero informacja znajduje się w polu Status procesu synchronizacji.
W przypadku spełnienia powyższych założeń na dysku twardym w folderze:
C:\Users\{nazwa użytkownika}\AppData\Local\InsERT\Vendero\Logs
powinny znajdować się datowane pliki zawierające informacje dotyczące szczegółów synchronizacji. Należy oczywiście pamiętać, że folder AppData jest standardowo ukryty w systemie Windows, należałoby więc przez Panel Sterowania i Opcje folderów przywrócić wyświetlanie takich ukrytych folderów.
Plik z dnia, kiedy wystąpił problem, należałoby przesłać wraz z krótkim opisem do firmy InsERT za pomocą formularza zgłoszeniowego.
UWAGA! Pliki logów domyślnie posiadają rozszerzenie .log i zawierają w swojej nazwie datę. Zalecamy spakowanie danych za pomocą programów kompresujących i stworzenie dokumentu z rozszerzeniem .zip, który będzie zawierał odpowiednie informacje, a następnie przesłanie go jako załącznik w formularzu.