Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gdzie zapisują się logi z synchronizacji w vendero?

Ostatnia modyfikacja: 16.06.2021

Program: vendero

Kategoria: Pomoc techniczna

W razie wystąpienia problemów przy synchronizacji (czerwone komunikaty o błędzie w synchronizatorze) istnieje możliwość, aby przesłać informacje do firmy InsERT w celu analizy.

Domyślnie tego typu komunikaty zapisują się na dysku twardym komputera, gdzie uruchomiony jest synchronizator. Taki komputer można rozpoznać na podstawie następujących znaczników:

  • InsERT GT 

Przechodząc do modułu Widok - vendero - Informacje, status będzie widoczny w polu Status procesu synchronizacji.


  • InsERT nexo

Przechodząc do modułu Komunikacja - Portale i aplikacje, w zakładce Vendero informacja znajduje się w polu Status procesu synchronizacji.


W przypadku spełnienia powyższych założeń na dysku twardym w folderze:

C:\Users\{nazwa użytkownika}\AppData\Local\InsERT\Vendero\Logs

powinny znajdować się datowane pliki zawierające informacje dotyczące szczegółów synchronizacji. Należy oczywiście pamiętać, że folder AppData jest standardowo ukryty w systemie Windows, należałoby więc przez Panel Sterowania i Opcje folderów przywrócić wyświetlanie takich ukrytych folderów.

Plik z dnia, kiedy wystąpił problem, należałoby przesłać wraz z krótkim opisem do firmy InsERT za pomocą formularza zgłoszeniowego.

UWAGA! Pliki logów domyślnie posiadają rozszerzenie .log i zawierają w swojej nazwie datę. Zalecamy spakowanie danych za pomocą programów kompresujących i stworzenie dokumentu z rozszerzeniem .zip, który będzie zawierał odpowiednie informacje, a następnie przesłanie go jako załącznik w formularzu.

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki