InsERT S.A

Pomoc techniczna

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów. Wiemy jednak, jak ważna dla naszych klientów jest możliwość uzyskania wsparcia podczas pracy z programem: otrzymania pomocy i rady w przypadku ewentualnych problemów czy też nowej wersji programu, dostosowanej do stale następujących zmian w prawie. Staje się to proste dzięki systemowi opieki posprzedażnej, który staraliśmy się dopasować jak najlepiej do Państwa potrzeb.

Opieka posprzedażna

W ramach bezpłatnej Opieki podstawowej oferujemy Państwu:

  • telefoniczną pomoc konsultantów InsERT Call Center w przypadku pytań, które mogą pojawić się przy instalacji programu i rozpoczęciu pracy z nim, a także w przypadku wystąpienia tzw. błędów systemowych;
  • możliwość zgłaszania przez Internet sugestii dotyczących funkcjonalności i działania programu do naszej bazy sugestii (za pomocą opcji dostępnej w programie).

Płatne formy Opieki specjalistycznej obejmują:

  • pojedyncze ulepszenia (dla Analityka i mikroSubiekta dla Windows) lub roczny Abonament na ulepszenia (dla pozostałych programów);
  • zaawansowaną pomoc naszych specjalistów w ramach systemu teleKonsultant;
  • analizę uszkodzonych baz danych przez konsultantów działu pomocy technicznej firmy InsERT.

Uwaga! Aby móc skorzystać z opieki posprzedażnej należy najpierw zarejestrować program za pomocą systemu rejestracji internetowej, bądź wysyłając do firmy InsERT kartę rejestracyjną znajdującą się w pudełku z programem.

Wątpliwości lub problemy można zgłaszać:

  • telefonicznie – pod numerem 71-78-76-123,
  • emailem – na adres office [at] insert.com.pl,
  • za pomocą faksu – pod numerem 71-78-76-111,
  • listownie.

Istnieje również możliwość rozwiązania ewentualnych problemów na miejscu - w siedzibie firmy. Zawsze jest jednak wymagane wcześniejsze zgłoszenie telefoniczne i umówienie się na konkretną godzinę.

Klub InsERT

Zgłaszając się do nas z pytaniami, wątpliwościami, problemami, należy być przygotowanym do udzielenia odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących użytkowanego komputera oraz wersji programu. Uzyskanie tego typu informacji jest możliwe po uruchomieniu przez Państwa na poziomie danego systemu funkcji Różne-Informacje.

Klienci, którzy wykupią Abonament na ulepszenia lub teleKonsultanta do przynajmniej jednego z posiadanych systemów, dołączają do grona Członków Klubu InsERT, co upoważnia do korzystania ze specjalnych zniżek na produkty i usługi Partnerów Klubu. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą Klubu InsERT, która znajduje się na stronie http://klub.insert.com.pl.

Klub InsERT

Wykupiłeś Abonament lub teleKonsultanta? Skorzystaj z ofert Klubu!