e-Pomoc techniczna
Firma szkoleniowa – Generowanie oferty dla klienta w programie Gestor nexo
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Po zbiorczej wysyłce wiadomości e-mail pracownik odbiera odpowiedzi od klientów wyrażających chęć zapoznania się z ofertą, tworzy kartoteki nowych klientów, generuje szczegółowy dokument ofert i wysyła je klientom. Po zaplanowaniu szkolenia w siedzibie klienta pracownik realizuje oferty dokumentami faktur proform.
Spis wszystkich tematów e-Pomocy technicznej scenariusza pracy sklepu meblowego III można znaleźć w temacie Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla firmy szkoleniowej – Spis treści.
Wygenerowana zostaje oferta dla klienta - można wypisać ją z poziomu maila lub dodanego wcześniej klienta.
W formularzu oferty o specyfikacji asortymentowej - Rachunkowość dla początkujących wprowadzone zostają dwa warianty:
- Szkolenie w siedzibie firmy szkoleniowej;
-
- Koszt to 1500 zł x 5 os.
- Szkolenie w siedzibie firmy klienta;
-
- Koszt to 2000 zł x 5 os.
Aby odwzorować w programie powyższe czynności, należy:
1. Przejść do modułu Klienci, zaznaczyć wcześniej utworzonego klienta i kliknąć górne menu Wystaw dokument.
2. Z listy rozwijalnej Dokument wybrać Oferta i zatwierdzić przyciskiem Wykonaj.
3. Na zakładce Podstawowe, w sekcji Asortyment wpisać Nazwę proponowanego wariantu, kliknąć menu trzech kresek w kolumnie Nazwa tabeli z oferowanym asortymentem i wybrać Lista.
4. Zaznaczyć usługę Rachunkowość dla początkujących (którą można stworzyć poprzez górne menu Dodaj) i kliknąć górne menu Wybierz.
5. W podobny sposób dodać kolejny Wariant, uzupełnić Ceny i zatwierdzić przyciskiem Zapisz.
Informacje o kolejnym kroku można znaleźć w temacie e-Pomocy technicznej Firma szkoleniowa – Stworzenie szablonu wiadomości.