Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści

Ostatnia modyfikacja: 08.08.2024

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Scenariusze pracy

Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble, produkowane przez znaną firmę otrzymuje email od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.

  1. Sklep meblowy II – Generowanie zestawu klientów
  2. Sklep meblowy II – Tworzenie szablonu wiadomości e-mail
  3. Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z szablonu do wcześniej utworzonego zestawu klientów
  4. Sklep meblowy II – Tworzenie działania typu spotkanie
  5. Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z informacją o przewidywanym czasie naprawy

Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki