Wróć do wyszukiwarki
e-Pomoc techniczna
Scenariusz pracy w programie Gestor nexo dla sklepu meblowego II – Spis treści
Ostatnia modyfikacja: 08.08.2024
Program: Gestor nexo, InsERT nexo
Kategoria: Scenariusze pracy
Scenariusz: Sklep meblowy sprzedający meble, produkowane przez znaną firmę otrzymuje email od producenta w sprawie wady fabrycznej sofy. Wadę da się w miarę łatwo naprawić, wymaga to jednak wizyty fachowca, który wymieni mechanizm składania sofy.
- Sklep meblowy II – Generowanie zestawu klientów
- Sklep meblowy II – Tworzenie szablonu wiadomości e-mail
- Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z szablonu do wcześniej utworzonego zestawu klientów
- Sklep meblowy II – Tworzenie działania typu spotkanie
- Sklep meblowy II – Wysłanie wiadomości e-mail z informacją o przewidywanym czasie naprawy