e-Pomoc techniczna
Scenariusze pracy w programie Gestor nexo – Firma z materiałami budowlanymi – Część 4
Program: Gestor nexo, InsERT nexo, Subiekt nexo
Kategoria: Działania, Rezerwacje zasobów, Scenariusze pracy
Zbiór tematów związanych z różnymi scenariuszami pracy można znaleźć w zbiorczym temacie e-Pomocy technicznej TUTAJ.
Po ustaleniu daty pierwszej dostawy pracownik przypisuje kolejnym osobom zadania do wykonania i zmienia etap realizacji procesu ofertowego. Wykorzystując moduł Rezerwacje zasobów, wprowadza rezerwację na samochód dostawczy, następnie w module Działania dodaje zadanie spakowania towaru.
Wprowadzenie nowej rezerwacji zasobu na samochód dostawczy
W module Działania – Rezerwacja zasobów użytkownik dodaje dwie nowe rezerwacje, ponieważ klient zażyczył sobie dostawy w dwóch terminach. Dodatkowo, na podstawie rezerwacji tworzy działanie, korzystając z menu Operacje – Powiąż z – Działaniem wskazując jako osobę odpowiedzialną kierowcę samochodu.
Utworzenie działań dla pracownika magazynu na przygotowanie asortymentu do dostawy
Na podstawie procesu ofertowego pracownik tworzy zadanie dla magazyniera, aby przygotował towar do trasy dzień przed nią. Dodatkowo zmienia opiekuna procesu na tę osobę i zmienia etap procesu na zaakceptowany.