Programy dla firm - InsERT
Wróć do wyszukiwarki

e-Pomoc techniczna

Gestor nexo – Jak podłączyć ofertę pod proces ofertowy z poziomu modułu Kalendarz?

Program: Gestor nexo, InsERT nexo

Kategoria: Kalendarz, Oferty, Procesy ofertowe

​Moduł Kalendarz jest graficznym przedstawieniem obiektów z modułów Działania i Procesy ofertowe, dla których została wybrana widoczność w kalendarzu w kolorze.

Podstawową funkcjonalnością tego modułu jest przejrzysta prezentacja danych w następujących widokach:

  • miesiąc
  • tydzień roboczy
  • tydzień kalendarzowy
  • dzień.

Przejścia pomiędzy poszczególnymi widokami odbywają się za pomocą  przycisków: Dzień, Tydzień roboczy, Tydzień, Miesiąc. Dla widoku miesięcznego można również zdecydować, w ilu wierszach (5, 2 lub 1) ma zostać on zaprezentowany. Klawisze strzałek (u góry kalendarza) służą do zmiany okresów (dat).

Gestor nexo umożliwia dołączenie istniejącej oferty do procesu ofertowego. Aby to zrobić, należy:

1. Przejść do modułu Kalendarz, zaznaczyć Proces ofertowy, do którego zostanie dołączona oferta, rozwinąć górne menu Proces ofertowy i wybrać Podłącz ofertę.

 

2. Zaznaczyć Ofertę i zatwierdzić przyciskiem Wybierz.


Czy artykuł był pomocny?TAKNIE

Dlaczego artykuł oceniasz jako nieprzydatny?

Dziękujemy za opinię
drukujWróć do wyszukiwarki